چهارشنبه ۱۷ اسفند ۰۱

5 آبميوه ي طبيعي و فوق العاده براي تقويت سيستم ايمني بدن شما

مطالب به روز پزشكي در حوزه سلامت و درمان بيماريها

5 آبميوه ي طبيعي و فوق العاده براي تقويت سيستم ايمني بدن شما

سيستم ايمني بدن انسان سد محكم و مقاومي است در برابر انواع بيماري ها. اين سيستم وظايف مهم ديگري هم بر عهده دارد كه يكي از مهم ترين آنها مقابله و جنگيدن با بيماري هاست. پس هرچه سيستم ايمني بدن ما قوي تر و سالم تر باشد احتمال ابتلا به بيماري ها كاهش مي يابد و بدن توانايي بهتري براي مبارزه با مهمانان ناخوانده دارد.

سيستم ايمني بدن افراد در حال فعاليت دائمي و پيوسته است و بايد به طور مرتب تقويت شود. آبميوه ها يكي از بهترين گزينه ها براي تقويت آن است كه در ادامه با 5 تركيب فوق العاده عالي آشنا خواهيد شد.

هويج، سيب و پرتقال

اين تركيب 3 گانه ي جادويي به سيستم ايمني بدن شما اين امكان را مي دهد كه قوي تر با عفونت ها مبارزه كند و به تقويت سيستم ايمني بدن كمك زيادي مي نمايد. سعي كنيد صبح خود را با اين نوشيدني مقوي آغاز كنيد و اگر در بدن شما عفونتي وجود دارد مي توانيد اين آبميوه ي تركيبي را مد نظر خود قرار دهيد.

انبه و توت فرنگي  

تركيبي استثنايي و هيجان انگيز از دو ميوه ي دوست داشتني و خوشمزه كه سرشار از آنتي اكسيدان است. براي تهيه ي اين تركيب مي توانيد از ميوه هاي يخ زده هم استفاده كنيد ولي بهتر است كه ميوه ها تازه و رسيده باشند. اين تركيب به خاطر طعم و رنگي كه دارد براي بچه هايي كه در برابر آبميوه خوردن مقاومت مي كنند عالي است.

تخم كدو تنبل و شير


اين تركيب خوشمزه بيشتر يك اسموتي است تا آبميوه اما شما مي توانيد تركيبات دلخواه خودتان را هم به آن اضافه كنيد. اگر مي خواهيد سيستم ايمني بدن خود را تقويت كنيد يكي از بهترين روش ها اين تركيب است. تخم كدو تنبل را ميكس كرده و آن را همراه با شير ميل نماييد. اين تركيب براي تسكين نشانه هاي يائسگي و تقويت پوست و مو هم گزينه اي فوق العاده است.

نعناع، كيوي و توت فرنگي

كيوي و توت فرنگي سرشار از ويتامين c مي باشند. منيزيم و زينك هم از ديگر مواد معدني مفيدي هستند كه در اين ميوه ها يافت مي شود. تركيب اين دو ميوه ي استثنايي همراه با نعناع مي تواند طعم بي نظيري داشته باشد و براي آغاز صبح يكي از بهترين و مقوي ترين نوشيدني هاي طبيعي است.

هندوانه

هندوانه يكي از مفيدترين ميوه ها براي تقويت سيستم ايمني بدن است و به تسكين دردهاي ماهيچه اي كمك زيادي مي كند. اگر به دردهاي ماهيچه اي ناشي از سرماخوردگي مبتلا شده ايد و يا سيستم ايمني بدن شما در اثر بيماري ضعيف شده است به سراغ آب هندوانه برويد. آبميوه اي مفيد و خوش طعم كه به راحتي هم مي توانيد آن را تهيه كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.